10 saker

10 saker som ni inte vet om mig :
- Min mammas ursprungliga efternamn är Rozsahegyi, vilket jag starkt funderar på att lägga till, när mitt pass gått ut.
- Jag tycker det är kul att laga mat och i början av högstadiet var jag bombsäker på att jag skulle söka till Hotell och Resturang programet när jag skulle börja gymnasiet.
- Jag var livrädd när jag skulle börja gymnasiet.
- Jag har fått bättre vänner nu, på ca. 5 månader än vad jag fått i grundskolan, på 10 år.
- Jag har 1 bästa bästa bästa vän, som känner mig bättre än någon.
- Jag ogillar starkt vissa personer i min klass och skola.
- Jag älskar julen, och blir galen om det inte kommit snö innan julafton.
- Jag har en katt, som är sjukt fet. Han är cool.
- Mina katter tycker inte om mig, fast vi har börjat bli polare nu, efter snart 9 och 7 år
- Jag har aldrig rökt eller druckit mig full.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0