random

1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet? det vet jag när jag ser honom! längre än lilla korta mig ska han vara iallafall
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? neppsipepsi
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Erik, Stina, Emilia, Oliver, Julia.. och förmodligen massa andra...
4. Hur lång är du? 166 cm !
5. Vilken är den senaste filmen du sett? tror det var Hall Pass, som jag såg i helgen
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: ''Din säkerhetskod för facebook är ******. För att verifiera ditt konto klistrar du in koden på den sida där den efterfrågades''
HAHHA
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms, tror jag iallafall
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
9. När såg du senast din mamma? imorse, när hon körde mig till tåget!
10. När vaknade du idag? 06.00 , najs. i know
11. Vart tror du att du befinner dig om tio år? inte den blekaste aning! förhoppningsvis med min drömprins iallafall.
12. Hur stor är din säng? 120 cm
13. Hur många kuddar har du i sängen? 2
14. Var har du bott/bor? Nykvarn
15. Tycker du om kinamat? jao, eller det duger väl.
16. Tycker du om kaffe? näääääääää
17. Vad dricker du helst till frukost? juice, eller vatten
18. Kan du spela poker? nepp! ingen aning om hur man gör!
19. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? ja, nu när jag tänker efter!
20. Vill du ha barn? ja, det vill jag!
21. Kan du några andra språk än svenska? engelska, o sen pyttelite franska
22. Har du någonsin åkt ambulans? nej
23. Föredrar du havet eller en bassäng? bassäng! helt klart. det finns ju lurviga stenar o fiskar i havet. usch..
24. Vad spenderar du helst pengar på? SMINK och skor!
25. Är du cool? coolast
26. Kan du rulla med tungan? jajamensan!
27. Vem är den roligaste människan du känner? Julia, tror jag... eller Stina! eller Erik.. kanske Oliver också.. dom är roliga!
28. Vad har du för ringsignal? den heter : old phone, tror jag iallafall....
29. Kan du byta olja på bilen? nä, men jag vet hur man startar en bil iallafall!!
30. Vilken var den senaste boken du läste? oj.. .tror att det var Elsas hemlighet, av Sofi Fahrman
31. Dansar du i bilen? Dansar? nää. sjunger gör jag!
32. Hur många hål har du i öronen? ett i varje öra!
33. Har du någon piercing? nepp
34. Har du någon tatuering? nej!
35. Gillar du någon just nu? jag gillar alla mina vänner såklart!
36. Har du pojkvän/flickvän? no!
37. Vad ska du göra ikväll? sooooova!!
38. Har du några syskon? en helbror, en halvbror, och en halvsyster
39. Hur mycket pengar har du på din mobil? abonemang baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0