frågor.

Vilken färg har dina skor? - vilka? dom jag har på mig? bruna.
Hur många sms har du skickat med din telefon? - Ingen aning, en del antar jag.
Vem är nummer 9 i din kontaktlista? - Emilia Markne (har typ inga nummer kvar)
Vilka finns i din "mottagna samtal"lista? - Emilia, Julia, Mamma, Linnea m.m.
Vilka namn finns i din smsinkorg? - många, bl.a. stina, pappa, emilia, mamma, julia, och, FACEBOOK. hah
Vem kramade du senast? -
Tror det var Emma, tidigare idag, hon fyller ju 18!
När såg du din bästavän senast? - nu, hon sitter bredvid mig
Din favoritfilm? - hm... Friends With Benefits, eller nått klassiskt som typ Mean Girls
Din favoritlåt? - just nu, Eye of the tiger - Survivor, eller Leva livet - Lill Babs (HAHHAHAHAHA)
Bär du på en stor hemlighet just nu? - ja
När vaknade du imorse? - 6.32
Gillar du hästar? -
Har du ett turnummer? Vilket? - 7, det är ett bra nummer
Vem hade du velat träffa just nu? - oj... massor
Vilket är det bästa året hittils? - har inget speciellt favoritår
Är du kär? - nej
När drack du alkohol senast? - dricker inte
Är du en rökare? - absolut INTE
Föredrar du snus eller rökning? - inget. men hellre rökning.
Vad heter du i mellannamn? -
Monica Magdalena
Har du en blogg? - nej. HAHAHA
Vilken klass går du i? - HA11
Är du oskuld? - ja
Ditt favoritband? - har inget speciellt tror jag.....
Din favoritartist? -
Thåström eller Håkan Hellström? - usch.
Göteborg eller Stockholm? - stockholm i mitt hjärta
Vars bor du? - Nykvarn
Vars vill du bo? - USA.
Vilken låt är nummer 6 uppifrån i din spotifylista? - I Won't Let You Go - James Morrison, på ena, Domino - Jessie J, på andra
Vilken låt är nummer 6 nedifrån i din spotifylista? - Domino - Jessie J (HAHAHAA), på ena, Move Along - The All American Rejects, på andra
Vem skrev åt dig på msn senast? - INGEN ANING
Vem skrev du senast sms med? - Pappa ( haha sorgligt....)
Vem ringde dig senast? - Emilia Markne
Om du går in i ditt fotoalbum på mobilen, vad är det första du ser? - En bild på en pappersmask som jullan gjorde på matten
Blind eller döv? - Blind, är ju näst intill så...
Har du MVG i något? Isåfall vad? - Ingen aning just nu, men i nian i Teknik, Hemkunskap, Bild. tror det var det...
Hur gammal tror du att du kommer bli? - Ingen aning, den som lever får se.
Vad vill du jobba/jobbar som? - Något som jag tycker är kul iallafall!
Var är dina syskon just nu? - På jobbet hoppas jag!
Senasta kändisen du såg? - I verkligheten? Petter tror jag.
Favoritkändis? - Chace Crawford ser ju helt okej ut alltså..
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? - Tror det var när mamma skjutsade mig till skolan förra veckan, om jag inte minns fel
Har du piercingar? Isåfall, vars? - Öronen, om det ens räknas..
Vilken är den senaste låten som fastnat i ditt huvud? - I will survive, eller Sean Den första Banan.
När grät du senast? - kommer inte ihåg det faktiskt!
Är du vig? - ahahha, det duger iallafall.
Vad står det i ditt senast skickade sms och vem var det till? - ''Jaha, jag som hoppades på att du ville hämta mig'' - till pappa
Använder du hårspray? - Väldigt sällan
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Förhållande.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Nej, men i 2an vad jag tillsammans med en som var ihop med fler... hahah jag blev så ledsen..
Uppsatt hår eller hängande? - Spelar ingen roll!
Vill du gifta dig i framtiden? - Ja!
Vilken vän vet mest om dig? - Julia tror jag nog...
Har du varit vän med någon som du inte tycker om nu? - Ojaaa
Vem skrev åt dig på Facebook senast? - Emilia
Vad stod det i din senaste händelse? - '' Stina Bergkvist, Jocke Olsson och Emilia Markne har kommenterat ditt foto''
Vill du bli modell? -
Din bästa tjejkompis? - Juuuuulia
Bästa killkompis? - Förmodligen Erik eller Oliver, tror jag....
Vad var det senaste du installerade på din dator? - F-Secure antivirus program
Vem är den perversaste person du känner? - Förmodligen Linnea..... haha Nejdå!
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? - Vet inte, beror på hur personen ser ut
Favoritdryck? - Vatten är chill, päronsoda också!
Favoritdryck innehållandes alkohol? - jag blir full på min coca cola!
Senaste CD-skivan du köpte? - OJ! det minns jag verkligen inte...
Har du några plancher i ditt rum? På vem/vad? - Nej, det har jag inte
Vad ska du göra i sommar? - LEVA LIVET
Har du haft oskyddat sex? - nej
Har du rökt på/knarkat? -
det har jag INTE gjort
Hur ofta festar du? - inte allt för ofta
Favoritskådespelare? - Leighton Meester eller Blake Lively
Favoritkomiker? - David Helenius, Peter Magnusson.
Klänning eller kjol? - Klänning
Har du varit med på TV? - Inte vad jag vet, men jag var med i publiken när The Voice spelades in
Vad kollar du helst för TV-program på morgonen? - På morgonen? inget alls
Snyggaste kändisen? - Chace Crawford, och Taylor Blackburn
Vart vill du resa innan du dör? - Överallt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0